piątek, 1 maja 2015

War Thunder - aktualizacja 1.70.1945

Opis aktualizacji 1.70.1945 dostępny w wersji filmu lub obszernego opisu.
Wojska Lądowe:
Nowe pojazdy:

Stany Zjednoczone:
M2A2,
75mm M3 GMC
M18 GMC
T95
Т28
М10 'Wolverine'
М36 'Slugger'
M18 „Black Cat”
M5A1 (5 Dyw. Panc.)
Sherman T34 (Calliope)

Niemcy:
StuH 42G

ZSSR:
4M GAZ-AAA,
SU-57
SU-122-54
Т-34-85E
IS-2 “Zemsta za brata”
SU-76М z 5 Gwardyjskiego Korpusu Kawalerii.


Amunicja:
Mechanika penetracji dla pocisków przeciwpancernych i podkalibrowych została zmieniona. Penetracja wszystkich pocisków jest teraz obliczana w jednolity sposób - niemal wszystkie wymienione wyżej pociski mogą teraz przebić grubszy, nienachylony pancerz, a jednocześnie są mniej efektywne przeciwko pochylonemu pancerzowi. Pociski przeciwpancerne (wszystkich typów) od teraz sprawują się gorzej w zakresie penetracji nachylonych pancerzy.
Dodano Informację na temat penetracji jaką posiada pocisk względem różnych kątów nachylenia pancerza, będzie wyświetlana podczas najechania na dany typ pocisku.
Zmieniono ilość czasu, jak jest potrzebna, aby pożar zbiorników z paliwem spowodował eksplozję. Od teraz, będzie musiała minąć określona ilość czasu (10 - 15 sekund) zanim amunicja i zbiorniki z paliwem będą mogły eksplodować w wyniku pożaru innych modułów. Po upływie tego czasu, szansa na wybuch amunicji lub zbiorników z paliwem będzie wyższa niż w poprzedniej wersji gry.
Usunięto smugacz ze wszystkich pocisków odłamkowo-burzących, które w rzeczywistości go nie posiadały.
Zmieniono prędkość wylotowa pocisków przeciwpancernych kalibru 90 mm dla dział M36 i M3A1 ( obecnie wynosi 912 m/sek.)
Zmieniono prędkość wylotowa pocisków przeciwpancernych dla niemieckich dział kalibru 75 mm o długości lufy wynoszącej 43, 46 i 48 kalibrów. (Największą prędkość wylotową osiąga teraz działo Pak 40 - zamontowane na niszczycielu czołgów Marder III).
Efekty graficzne po trafieniu w ziemię oraz w pojazdy pociskami pełnokalibrowymi zostały zredukowane.
Dodano nowy pocisk podkalibrowy ZBM-8 dla czołgu T-54 1949.
Dodano nowe pociski podkalibrowy ZBM-8 oraz kumulacyjne ZBK-5 dla czołgu T-54 1951.
Dodano nowy pocisk pocisk kumulacyjny M431 dla czołgu M47.
Dodano nowy pocisk pocis przeciwpancerny M82 dla czołgów M26E1 i T32.

Model zniszczeń:
M4A3E2 - (wersje z działem 75 mm i 76 mm). Zmieniono grubość górnej płyty pancerza z 25,4 mm do 63,5 mm.
Usunięto błąd w pojazdach wielowieżowych, który pozwalał na ruch wież po zniszczeniu ich mechanizmów obrotu.
Pz.III N - zwiększono liczbę pocisków z 56 do 64.
Tiger I Ausf. H1 Zwiększono prędkość obrotu wieży z 7,5 stopni na sekundę do 12 stopni na sekundę.
Tiger Ausf. E - Zwiększono prędkość obrotu wieży z z 7,5 stopni na sekundę do 14 stopni na sekundę.
T-35 - Zaktualizowano ogólną charakterystykę pojazdu. Grubość płyt pancerza, ogólna masa pojazdu oraz prędkość obrotu głównej wieży zostały zmienione.
ISU-122 - Zmieniono pojemność magazynu amunicji.
ISU-122S - Zmieniono pojemność magazynu amunicji.
T-54 ( wszystkie modyfikacje) - Zmieniono pojemność magazynu amunicji.
M16 — Czas potrzebny na załadowanie nowych taśm amunicyjnych został zwiększony do 14 sekund.
M41A1 — zwiększono liczbę pocisków z 57 do 65.
Ferdinand - Obecna moc wynosi 530 KM przy 2600 obr./min., zaś maksymalna prędkość — 30 km/h.
Pz. Bfw VI (P) - Poprawiono charakterystykę silnika. Obecna moc wynosi 530 KM przy 2600 obr./min., zaś maksymalna prędkość — 30 km/h.
Szybkostrzelność działa 120 mm M58 została zwiększona z 3,6 do 4 strzałów na minutę.
Usunięto błąd w wyniku którego taśmy amunicyjne karabinów maszynowych DT nie były w pełni załadowane, powyższa sytuacja występowała po odrodzeniu się pojazdu.

Mechanika gry:
Zmieniono sposób przedstawiania informacji dotyczących obrażeń zadanych wrogim jednostkom


Lotnictwo

Nowe samoloty:

Stany Zjednoczone:
AD-2 Skyraider,
P-51D-10
P-51
P-47M-1-RE

Niemcy:
Ar.234 C3,
Hs.129 (kokpit)
Bf-109B-1

ZSRR:

Jak-9M Gołowaczewa,
IIŁ-28 (kokpit),
Jak-9T i Jak-9K (model graficzny został zaktualizowany)
Ił-2 1942,
IŁ-2-37,
IŁ-2M 1943,
Ła-7​ Dołguszyna

Wielka Brytania:
Firefly F.Mk.I,
Firefly F.Mk.V
Seafire Mk.XVII
Seafire FR.47
Sea Fury FB.11
Attacker FB.1
Canberra (kokpit)
Sea Gladiator Mk.I
Hurricane Mk.I /L (model graficzny został zaktualizowany)
Sea Hurricane Mk.Ib
Sea Hurricane Mk.Ic
Spitfire LF. Mk.IX Plagisa
Spitfire FR.MK.XIVe Prendergasta

Japonia:
J2M2,
Ki-21-1a

Model zniszczeń:
Dodano nowy, bardziej złożony i szczegółowy system obliczania otrzymanych obrażeń dla lotnictwa — model zniszczeń będzie teraz bardziej realistyczny i zależy od amunicji używanej przez nieprzyjacielskie maszyny.
Usprawniono mechanikę awaryjnego lądowania, przez co wykonanie prawidłowego lądowania 'na brzuchu' będzie o wiele prostsze.
Dodano możliwość podglądu obecnego stanu poszczególnych modułów samolotu podczas trwania bitwy powietrznej.
Usprawniono i usunięto błędy związane z pancerzem danych maszyn:
Beaufighter Mk VIc/X/21
Spitfire MK V ( wersja c i b).
Model lotu:

F6F3 - Usprawniono działanie zespołu napędowego silnik-śmigło, poprawiono parametry związane z geometrią skrzydeł, twardnienie sterów przy dużych prędkościach i stateczności podczas nurkowania.
B5N2 - Zwiększono sterowność przy dużych prędkościach podczas bombardowania z lotu nurkowego i ataków torpedowych, usprawniono automatyczne zarządzenie silnikiem
TBF-1C - Usprawniono działanie zespołu napędowego silnik-śmigło, poprawiono geometrię powierzchni sterowych oraz zwiększono stateczność podczas manewrów z dużą prędkością co zredukowało tendencję do zadzierania nosa.
Ła-5F/FN - Usprawniono automatyczne zarządzenie silnikiem, zredukowano twardnienie sterów przy dużych prędkościach, tym samym zmniejszając tendencję blokowania steru wysokości podczas lotu z małą prędkością i celowania myszą. Manewry są wykonywane płynniej, zaś celowanie we wszystkich trybach zostało poprawione.
I-15 (wszystkie modele) - Zaktualizowano model lotu wprowadzając całkowicie nowe ustawienia.
Gladiator Mk.II (wszystkie modele) - Zaktualizowano model lotu wprowadzając całkowicie nowe ustawienia, usprawniono działanie zespołu napędowego silnik-śmigło. Ponownie obliczono właściwości konstrukcji pomiędzy nasadami skrzydeł, a także oprawiono przyśpieszenie podczas startu i lądowania.
Fairey Swordfish Mk I - Zaktualizowano model lotu wprowadzając całkowicie nowe ustawienia, usprawniono działanie zespołu napędowego silnik-śmigło. Ponownie obliczono właściwości konstrukcji pomiędzy nasadami skrzydeł. Została zwiększona stateczność podczas ataku torpedowego.
Ki-43-3 otsu - Usprawniono kontrolę temperatury silnika, przegrzanie następuje teraz po przekroczeniu 230° C.
F4U-1 (wszystkie modele) - Usunięto błąd związany z niewłaściwą pracą silnika. Przyspieszenie podczas startu poprawiło się, zwiększono także stateczność podczas nurkowania i manewrów przy małych prędkościach.
PBY-5/5a, H6K4 - Usunięto błąd, który wywoływał niekontrolowane, coraz szybsze obroty po zrzuceniu bomb, mogący doprowadzić do zniszczenia samolotu.
He-111 (wszystkie modele) - Usunięto błąd mogący doprowadzić do uszkodzenia silników po ich ponownym rozruchu.
Ki-84 (wszystkie modele) - Zwiększono moc silnika na poziomie morza.
A-26 - Dodano możliwość użycia mocy bojowej (WEP).
Hs-129 - Usunięto błąd uniemożliwiający rozruch silnika podczas lotu przy prędkości mniejszej niż 170 km/h.
Ju-87 D-5 - Usunięto błąd powodujący losowe wyłączanie silnika w bitwach zręcznościowych.
Typhoon Mk Ia - Model lotu został zaktualizowany. Oba samoloty zachowuje się odpowiednio dla modelu wyposażonego w silnik Napier Sabre II (maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym to +7 psi przy mocy 2065 KM)
Typhoon Mk Ib - Model lotu został zaktualizowany. Oba samoloty zachowuje się odpowiednio dla modelu wyposażonego w silnik Napier Sabre II (maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym to +7 psi przy mocy 2065 KM)
Typhoon Mk Ib\late Model lotu został uaktualniony. Samolot zachowuje się odpowiednio dla modelu wyposażonego w silnik Napier Sabre IIa (maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym to +9 psi przy mocy 2235 KM)
Hurricane MK.I - Poprawiono model lotu, geometryczną charakterystykę maszyny, wyważenie i charakterystykę aerodynamiczną. Zmieniono charakterystyki temperaturowe i algorytm regulatora obrotów śmigła w automatycznym trybie zarządzania silnikiem, poprawiono biegunowe poszczególnych części skrzydeł i ogona, ustawienia silnika i charakterystyki przegrzewania. Zmieniono ograniczenia używania klap i podwozia, przez co klapy mają teraz kilka ustawień.
Mustang Mk.IA - Zaktualizowano model lotu, geometryczną charakterystykę maszyny, wyważenie i charakterystykę aerodynamiczną. Poprawiono charakterystyki temperaturowe i algorytm regulatora obrotów śmigła w automatycznym trybie zarządzania silnikiem. Zmieniono biegunowe poszczególnych części skrzydeł i ogona, wprowadzono dokładniejsze charakterystyki silnika, w tym jego przegrzewania. Zmieniono ograniczenia używania klap i podwozia, przez co klapy mają teraz kilka ustawień.
Jak (wszystkie modele) - Poprawiono przegrzewanie się samolotu przy niskich obrotach silnika i mocy jałowej (postój na płycie lotniska). Od teraz problem nie występuje, niezależnie od długości działania jałowego czy niskich obrotów.
Spitfire (wszystkie modele) - Zaktualizowano model lotu, poprawiając geometrię, wyważenie i aerodynamikę modelu samolotu. Poprawiono charakterystyki temperaturowe i algorytm regulatora obrotów śmigła w automatycznym trybie zarządzania silnikiem.
F8F-1/1B - Zmieniono tryb działania silnika. Położenie dźwigni sterowania silnikiem 100% odpowiada mocy “bojowej” (53,5 cale rtęci na pierwszym biegu sprężarki, dopuszczalny czas użycia 5 minut). Dopracowano geometrię, wyważenie i aerodynamikę modelu samolotu
Sea Hurricane MK.I C - Model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Sea Hurricane MK.I B - Model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
P-47M - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Jak-9M - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Ki-21-1Ko - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
J2M2 - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Ił-2M-37 - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Ił-2M-1943 - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
AD-2 - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Fairey Firefly Mk.1 - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Fairey Firefly FR. Mk.V - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Bf-109-B - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Seafire mk XVIII - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.
Seafire Mk 47 - model lotu został dostosowany do dokumentacji technicznej.

Amunicja:
Naprawiono liczbę rakiet RS-132 przenoszonych przez Ił-2 (1941), Ił-2 (1942) oraz Ił-2M (1943).
TBF-1c i Avenger Mk I - Usunięto błąd związany z brakiem możliwość wybór amunicji dla uzbrojenia ofensywnego, jak i defensywnego
Ju-87B-2 - Usunięto błąd związany z brakiem możliwość wybór amunicji dla uzbrojenia ofensywnego
Ju-87R-2 - Usunięto błąd związany z brakiem możliwość wybór amunicji dla uzbrojenia ofensywnego
F8F-1 - Usunięto błąd związany z brakiem możliwość wybór amunicji dla uzbrojenia ofensywnego
Zmieniono czas potrzebny do przegrzania się działek Hispano Mk.V.
ŁaGG-3-34 - Usunięto błąd związany z brakiem możliwość wybór amunicji dla uzbrojenia ofensywnego dla karabiny maszynowego UBS.

Inne:
Do drzewka brytyjskiego dodano oddzielną linię myśliwców pokładowych.
Wszystkie modele Nimrodów zostały przeniesione do linii myśliwców pokładowych, zaś Nimrod Mk.II będzie ponownie dostępny do zbadania dla wszystkich graczy.
W samolotach F-82E, F8F-1 i F8F-1B dodano możliwość zbadania modyfikacji zawierającej skafander przeciwprzeciążeniowy.
Zmieniono położenie w drzewku rozwoju oraz oznaczenie dla IŁ-2M.
Zmieniono położenie w drzewku rozwoju dla Canberra B Mk.II oraz Canberra B (i) Mk.VI
Dodano specjalny lot testowy przeznaczony dla brytyjskich samolotów pokładowych.

Misje oraz lokacje:
Berlin:
Dostępne tryby gry: Dominacja, Bitwa, Podbój.
Normandia:
Dostępne tryby gry: Dominacja, Bitwa, Przełamanie, Podbój.
Las Hurtgen:
Dostępne tryby gry: Dominacja, Bitwa, Podbój.
Polska: Dodano występ skalny na północno-wschodnim obszarze w okolicach jeziora oraz poprawiono balans rozgrywki.
Mozdok: Dodano nowe wzgórza i kamienne osłony w celu poprawienia balansu rozgrywki. Dodatkowo zmieniono bieg koryta rzeki.
Europa Wschodnia: Zmianie uległ przebieg drogi do wschodniej części miasta.
Kamienna Forteca: Dodano nowe wzgórza oraz pagórki, a także skupiska skalne w celu zwiększenia złożoności rozgrywki, przyczyną podobnych zmian była przewagą jednej z drużyn po wschodniej stronie fortu.
Karelia: Powiększono wzgórze umieszczone przy zachodnim punkcie odrodzenia oraz dodano nowe drogi do środkowego punktu przejęcia — droga przez kanion, dodatkowo na środkowym punkcie przejęcia dodano nową pozycję do ostrzału snajperskiego

Oprawa dźwiękowa:
Usprawniono dźwięk karabinu maszynowego M1919A4.
Usprawniono dźwięk maszynowych Diegtiarowa (DT).
Otwieranie i zamykanie kokpitu podczas lotu obecnie powoduje zmianę natężenia dźwięku wydawanego przez silnik oraz powietrze opływające samolot (szum).

Kamuflaże oraz oznaczenia:
Lotnictwo:
Oznaczenie „Eat-Em-Alive”, 30 Eskadra RAAF
Oznaczenie 77 Eskadry RAAF
Oznaczenie Królewskich Australijskich Sił Powietrznych 1942-1946
Oznaczenie „Ryś” 416 Eskadry RCAF
Pin-up "The Fiery Queen", 425 (Alouette) Eskadry RCAF
Malunek na dziobie, 30 Eskadra RAAF, Papua Nowa Gwinea 1943 r.,
Oznaczenie Królewskich Kanadyjskich Sił Powietrznych z lat 1946-1965.
Oznaczenie„Afrykańska Maska”, III/6 Grupa Pościgowa, 5 Eskadra.
Oznaczenie „Mosquito” portugalskiej 1 Eskadry Ekspedycyjnej, Azory, 1941 r.
Oznaczenie „Pingwin”, 5./St.G 2, 1940
Oznaczenie 150a Squadriglia, 2° Gruppo
Oznaczenie 278a Squadriglia, 132° Gruppo Autonomo A.S.
Oznaczenie 377a Squadriglia Autonoma
Oznaczenie Brazylijskich Sił Powietrznych
Oznaczenie Indonezyjskich Sił Powietrznych
Oznaczenie Irańskich Sił Powietrznych
Oznaczenie Pakistańskich Sił Powietrznych
Oznaczenie Portugalskich Sił Powietrznych
Oznaczenie Królewskich Tajskich Sił Powietrznych z lat 1941-1945
Oznaczenie Południowoafrykańskich Sił Powietrznych
Oznaczenie 193 Eskadry RAF
Oznaczenie „Ryczący Osioł” 37 Eskadry RAF, Egipt 1942 r.
Oznaczenie 609 Eskadry RAF
Oznaczenie 80 Eskadry RAF
Oznaczenie 804 Morskiej Eskadry Lotniczej Morskiej Marynarki Wojennej
Godło osobiste „Shangri-La” używane na samolocie P-51B Don Gentile'a, 336 Eskadra Myśliwska, 4 Grupa Myśliwska
Oznaczenie 68 Eskadry Myśliwców Przechwytujących
Oznaczenie 1 Grupy Pościgowej AVG (Amerykańskiej Grupy Ochotniczej)
Oznaczenie 11 Myśliwskiej Eskadry Uderzeniowej (VFA-11), „The Red Rippers”
Osobiste godło mjr. Wiaczesława Sirotina, 17 Pułk Lotnictwa Myśliwskiego
Wojska Lądowe:
Napis „Месть за брата героя” (Zemsta za brata)
Napis „Major Jim”, 1 Dywizja Pancerna
Napis „Blondie”
Napis "Lidice"
Napis „Chwat”
Napis „Tadeusz”
Napis „k230”
Oznaczenie „Black Cat”
Oznaczenie „66 Pułku Pancernego”
Oznaczenie „33 Pułku Pancernego”
Oznaczenie ‘División Mecanizada Brunete n.° 1’
Oznaczenie ‘1er régiment de chasseurs à cheval’
Oznaczenie ‘4 Egipska Dywizja Czołgów’
Oznaczenie „Kangur” używany na pojazdach przechwyconych przez Australijczyków
Oznaczenie „3 Regiment de chasseurs d'Afrique’
Oznaczenie „Głowa Diabła” 31 Pułku Pancernego 5 Dywizji Pancernej
Oznaczenie „10 Dywizji Pancernej”
Oznaczenie „21 Dywizji Pancernej”
Oznaczenie „507 Batalionu Czołgów Ciężkich”
Oznaczenie kanadyjskiej 5 Dywizji Pancernej
Oznaczenie 5 Gwardyjskiego Korpusu Kawalerii (SU-76)
Numer czołgu „864”
Numer czołgu „5100”
System Partnerski ( kamuflaże dodane w ramach systemu dzielenia zysków):
A-20G-25 — „Skonk Works”, numer seryjny samolotu 43-10213, 410 Grupa Bombowa, 647 Eskadra Bombowa, maj 1944 r. Kamuflaż wykonał Yaroslav “brodyaga_enot” Dzyuin.
B-17G — „Man O War II”, numer seryjny samolotu 42-38083, 91 Grupa Bombowa, 322 Eskadra Bombowa, lato 1944 r. Malunek na dziobie samolotu wykonał Tony Starcer. Kamuflaż wykonał Andrea Rolandi "Cambridge79".
P-51D-30 — „Dooleybird”, Mustang IV — KM272, na którym latał F./Lt. A.S. Dooley, 18 Eskadra, RAF, 1945. Kamuflaż wykonał Michael "__StrafeMike__" Ioannides.
Ki-200 — „Prototype #403”, tuż po przechwyceniu przez siły amerykańskie. Kamuflaż wykonał John "Sick2day" Hermance.
Ki-84 ko — Kamuflaż 22 Sentai, Filipiny, jesień 1944. Prawdopodobne malowanie używane w przez jednostki stacjonujące w dżungli. Kamuflaż wykonał Pierre Blancart "Petranera".


Rozgrywka:
Zmieniono system przydzielania trofeów po odbytej bitwie. Od teraz gracz otrzyma trofeum za aktywność, a jego otwarcie poskutkuje przyznaniem losowej nagrody:
Trofeum może zawierać nie tylko Srebrne Lwy, lecz także modyfikacje dla maszyny (włączając w to modyfikacje premium: talizman i podwójne użycie) oraz zniżki na maszyny premium.
Otrzymane modyfikacje premium będą dotyczyły maszyn, które wzięły udział w nagrodzonej bitwie.
Otrzymane modyfikacje będą miały zastosowanie do maszyn, które wzięły udział w nagrodzonej bitwie.

Interfejs:
Zmieniono wygląd karty dziennych nagród (skrzynek)
Dodano polskie opisy poszczególnych zestawów premium dostępnych w wirtualnym sklepie

Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz