poniedziałek, 4 maja 2015

Armored Warfare - Q&A 04.05.2015

Kolejna część serii Q&A

  • W przyszłości pojawi się system powtórek, więcej dowiemy się gdy gra będzie bliższa wydania.
  • Deweloperzy pracują nad codziennymi misjami w trybie PvE, jeśli chodzi o PvP nie chcą niszczyć rozgrywki przez pogoń za indywidualnymi celami misji (skutki widzimy w WoT :)).
  • Devsi pracują nad systemem kupna premium, gdzie po rozegraniu dobrej bitwy moglibyśmy otrzymać bonus za nią (wcześniejszą bitwę), mechanizm ten ma być wykorzystywany również do podwójnego bonusu, więcej o mechanizmie mamy dowiedzieć się w przyszłości.
  • Devsi na pytanie o realistyczne zniszczenia i efekty z wykorzystaniem silnika np. Havoc. Planujemy dodanie realistycznych zniszczeń obiektów po premierze gry, gdyż wdrożenie takiego systemu jest skomplikowane i mogło by to opóźnić premierę gry.
  • Devsi nie chcą komplikować rozgrywki plasując wszystkie pojazdy w „odpowiednich” kategoriach dlatego uprościli system poprzez „uogólnienie” kategorii, natomiast w przyszłości planują wprowadzić więcej klas np. samobieżne moździerze.
  • Pojazdy premium będą, jednakże będą słabsze od ich odpowiedników w normalnym drzewku (nie chcą P2W), także będą to pojazdy które istniały naprawdę (powodem dlaczego nie prototypy, jest to iż devsi chcą ograniczyć ilość pojazdów prototypów do minimum)
  • na pytanie o historyczne bitwy devsi mówią nie a) AW nie będzie miał własnej fabuły b) to jest temat wrażliwy politycznie (konflikt na Ukrainie).
  • Jest możliwe, że devsi wprowadzą historyczne emblematy i napisy, oczywiście bez tych zakazanych np. Waffen SS.
  • Odn. „aktualizacji garażowych” devsi planują wprowadzenie baz najemników w raz z bonusami, system jest jeszcze w fazie rozwoju, więcej wkrótce.
  • W AW będą załogi kobiet i mężczyzn, kobiety także doczekają się własnego lektora :)
  • Na pytanie jak duży priorytet ma PvE w stosunku do PvP „mniej więcej równe, wprowadzimy PvE jak tylko będzie gotowy”.
  • Devsi planują wprowadzenie funkcji „szukaj plutonu”, dla osób które chciałby zagrać pluton.
  • Devsi nie mają interesu wprowadzać pojazdów z pojedynczym silnym argumentem np. FV215b 183mm, którego znamy z WoT’a, gdyż jest słaby we wszystkim innym, nie planują także wprowadzać niszczycieli czołgów z dużym kalibrem armaty, jeśli posiada on mechanizm magazynka (i bardzo dobrze :D).
  • Devsi planują wprowadzić kamuflaże te standardowe i te „niekonwencjonalne”.
  • Devsi cały czas pracują nad artylerią aby była przyjemna do grania, a także aby dla tej drugiej strony nie była „czystym złem”, a urozmaiceniem rozgrywki , zachęcając graczy do wypowiadania się na jej temat oraz testowania, gdyż to na naszej opinii opierają się tworząc grę.
Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz